Gino

Det här var gott! Tokigt gott, och enkelt och inte så farligt onyttigt för att vara chokladefterrätt. Bra på alla sätt och vis! (Vitaminer, ni vet)



Gino för två

Ta ett par frukter, de ni tycker om, och riv vit choklad över. Gratinera i ugnen, på grill 225 grader i ett par minuter. Passa så att chokladen inte blir bränd. Vi tog en nektarin, ett plommon, ett äpple och en banan. Jag hade dessutom blåbär och hallon. Sedan rev vi 100 gram vit choklad över. Elias åt glass till sin, inte jag. 




Barris

Kommentarer
Postat av: sara

bästa efterrätten faktiskt. Jag gillar banan och kiwi och jorgubbar, och JÄTTEMYCKET choklad, den liksom försvinner lite vid tillagningen

2009-08-21 @ 13:18:49
Postat av: Barris

Nektarin var toppen, stora träiga plommon var inte toppen. Men hallon och blåbär var! Jag funderar på att göra en version med bara hallon och blåbär och choklad. Det blir lite såsigt, och lila och gottgott!

2009-08-23 @ 13:31:56
Postat av: sara

ja det är ju såsen som är det goda!

2009-08-23 @ 14:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0