kattkoma

Eftersom jag är inne i en kombinerad tenta- och intepålagamathumör-period tillgodogör jag mig allt behövligt socker genom att glo på katter i stället. Funkar jättebra



Hittade jag på veganmage, som även har en hel del trevliga recept, inte minst på gröt!


icanhascheesburger är ju en klassiker också! Och det finns närstan HUR mycket som helst! Inte bra när man borde göra annat...


funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures

funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures


Sara (som är så sugen så på att skaffa katt!)

Kommentarer
Postat av: sara

videon verkar inte riktigt vilja visa sig, men jag väntar ett tag så får vi se...

2009-06-04 @ 18:56:31
Postat av: Barris

Hörru, nu när du är ledig och har sommarlov och så vill jag ha middagsgängsrecepten!

2009-06-09 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0